fredag 16 maj 2014

Dag två, kapitel badande.

Idag firar de unga i Losinj sin skolavslutning så restaurangen är bokad av välklädda killar och tjejer. Vi har blivit varnade om att det kan gå livat till senare!
Jag bestämde mig för att gå och testa poolerna. Ingen badade i de två utomhusbassängerna och det förstar jag nu. Testade men det var isande svinkallt i dem. Så det blev inomhuspoolen med jacuzzi istället. Båda var lite för varma och supersalta! Tyvärr var det simträning med blåspipa så jag var nog bara i 20minuter.
I morgon 7.45 har jag bokat manikyr
På söndag ansiktsbehandling (90min) och på onsdag massage med eteriska oljor från ön.
På måndag har vi bokat heldagsutflykt till en nationalpark i Istrien och ett besök på Titos gamla semesterhus.
Frågan för dagen är om vi kommer att få väder som duger....


Hej så länge!

Marianne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar